Liite 1 SKS 2016 • Vuosikertomus 37 Delegationen för den svenska litteraturens främjande professor Clas Zilliacus, ordförande professor Johan Bärlund pol.mag. Anna Ehrnrooth redaktör Sofie Furu biträdande rektor Pamela Granskog professor emeritus Christer Holmberg generalsekreteraren Henrik Janson fil.lic. Rolf Johansson professor Fred Karlsson docent Lars-Folke Landgren docent Martin Lodenius fil.mag. Stig-Björn Nyberg författaren Hannele Mikaela Taivassalo professor John Westerholm professor Jan-Ola Östman kanslichef Jonas Lång, sekreterare Edith – suomalaisen kirjallisuuden kriittiset editiot, toimitusneuvosto FT Pia Forssell professori emerita Kaisa Häkkinen yliopistonlehtori Saija Isomaa päätoimittaja Maren Jonasson professori Sanna Karkulehto dosentti Kukku Melkas pääsihteeri Tuomas M. S. Lehtonen (ex officio) arkistonjohtaja Outi Hupaniittu (ex officio) toimituspäällikkö Sakari Katajamäki, sihteeri (ex officio) Aleksis Kivi -editioiden toimituskunta professori Jyrki Nummi, puheenjohtaja erityisasiantuntija Petri Lauerma professori emeritus Juhani Niemi dosentti Pentti Paavolainen toimituspäällikkö Sakari Katajamäki, sihteeri (ex officio) tutkija Ossi Kokko (ex officio) Kansallisbiografia II:n toimituskunta dosentti Maarit Leskelä-Kärki, puheenjohtaja dosentti Jari Sedergren, asiantuntijajäsen professori Hanna Suutela, asiantuntijajäsen pääsihteeri Tuomas M. S. Lehtonen (ex officio) toimituspäällikkö Kirsi Keravuori, sihteeri (ex officio) Studia Fennican toimitusneuvosto dosentti Timo Kaartinen, puheenjohtaja professori Pasi Ihalainen professori Taru Nordlund dosentti Riikka Rossi dosentti Katriina Siivonen professori Lotte Tarkka pääsihteeri Tuomas M. S. Lehtonen (ex officio) kustannusjohtaja Tero Norkola (ex officio) julkaisukoordinaattori Kati Hitruhin, sihteeri 21.8. saakka (ex officio) julkaisukoordinaattori Virve Mertanen-Halinen, sihteeri 21.8. alkaen (ex officio) Aleksis Kiven rahaston palkintolautakunta dosentti Kukku Melkas, puheenjohtaja toiminnanjohtaja Jukka Asikainen professori Pirjo Lyytikäinen kirjailija Joni Pyysalo toimittaja Siskotuulikki Toijonen professori Risto Turunen viestintäjohtaja Sirkka-Liisa Mettomäki, sihteeri (ex officio) Romanien kulttuuriperintö -ohjausryhmä pääsihteeri Sarita Friman-Korpela, Romaniasiain neuvottelu-kunta, STM maakunta-arkiston johtaja Vuokko Joki, Kansallisarkisto sosiaalineuvos Väinö Lindberg, Romaniasiain neuvottelukunta, STM ylitarkastaja Kenth Sjöblom, Kansallisarkisto arkistotutkija Risto Blomster, SKS:n arkisto (ex officio) arkistonjohtaja Outi Hupaniittu, SKS (ex officio) pääsihteeri Tuomas M. S. Lehtonen, SKS (ex officio) projektipäällikkö Ilona Pikkanen, SKS:n tutkimusosasto (ex officio) kehittämispäällikkö Jukka Saarinen, SKS:n arkisto (ex officio) Tilintarkastajat KHT Heidi Vierros KHT Susanna Saanikari