Liite 3 SKS 2016 • Vuosikertomus 39 Sisäiset työryhmät ja toimikunnat 2016 Viestintätiimi Sirkka-Liisa Mettomäki, puheenjohtaja Silja Hakulinen Ulla Heiskanen Laura Tikkanen Mirka Vesala www-ryhmä Ulla Heiskanen, puheenjohtaja Sakari Katajamäki Kirsi Keravuori Katri Kivilaakso Kristiina Näyhö Maiju Putkonen Helga Tahvanainen Laura Tikkanen www- ja it-ohjausryhmä Tuomas M. S. Lehtonen, puheenjohtaja Matti Anttila Kirsi Keravuori Ulla Heiskanen, sihteeri Luottamusvaltuutetut Heikki Hakkarainen ja Ulla Heiskanen varavaltuutetut Silja Hakulinen ja Tea Åvall eAMS-työryhmä Marja-Leena Jalava, puheenjohtaja Maiju Putkonen Helga Tahvanainen Sirpa Tuukkanen eAMS-ohjausryhmä Tuomas M. S. Lehtonen, puheenjohtaja Matti Anttila Ilona Pikkanen Marja-Leena Jalava, sihteeri Johtoryhmä Tuomas M. S. Lehtonen, puheenjohtaja Tina Eklund 31.8.2016 saakka Cecilia af Forselles Ilkka Heinänen 1.11. alkaen Outi Hupaniittu Hilkka-Maija Katajisto Leena Majander-Reenpää 31.7. saakka Sirkka-Liisa Mettomäki Tero Norkola Tiia Strandén 1.8. alkaen Some-työryhmä Sirkka-Liisa Mettomäki, puheenjohtaja Eeva-Liisa Haanpää 31.7.2016 saakka Silja Hakulinen Ulla Heiskanen Marja-Leena Jalava Laura Tikkanen Risto Valjus Mirka Vesala Tea Åvall