Liite 5 Harvilahti Lauri –– Connecting Tradition Archives. EUSBSR Seed Money Facility project, part-financed by the European Union (Riga, Latvia), external advisor. Hupaniittu Outi –– Kansallisen menneisyyden rakentajat -tutkimushanke, jäsen. –– IIPC International Institute for Popular Culture, jäsen. –– HoMER Network – History of Moviegoing, Exhibition and Reception, jäsen. –– NECS European Network for European Cinema and Television Studies, jäsen. Kallio Kati –– Letters and Songs: Registers of Beliefs and Expressions in the Early Modern North, Suomen Akatemian hanken:o 288119, tutkimusryhmän jäsen. –– Cultural Meanings and Vernacular Genres (CMVG), Helsingin yliopisto, tutkimusryhmän jäsen. –– New Communities of Interpretation: Contexts, Strategies and Processes of Religious Transformation in Late Medieval and Early Modern Europe. ISCH COST Action IS1301, jäsen. –– Folklore Fellows, jäsen –– Kalevalaseura, jäsen. –– Sociète Internationale d´Ethnologie et de Folklore (SIEF), jäsen. –– Suomen Kansantietouden Tutkijain Seura, jäsen. –– Suomen etnomusikologinen seura, jäsen –– Suomen Uskontotieteellinen seura, jäsen. –– Suomalais-Ugrilainen Seura, jäsen. Karhu Hanna –– Equipe Linguistique/Axe TERs (Temps de l’écriture et ses représentations), ITEM (Institut des texts et manuscripts modernes), tutkimusryhmän jäsen. –– The European Society for Textual Scholarship, jäsen. –– Variantti: tekstikritiikin ja tieteellisten editioiden tutkijaverkosto, jäsen –– Kirjallisuudentutkijain Seura, jäsen. –– 1800-luvun tutkimuksen verkosto, jäsen. Karvinen Kati –– Kotikielen seura, jäsen. –– Nykysuomen seura, jäsen. Katajamäki Sakari –– Digital humaniora i Norden, jäsen. –– The European Society for Digital Humanities, jäsen. –– The European Society for Textual Scholarship, jäsen. –– Kirjallisuudentutkijain Seura, jäsen. –– Nordisk Netværk för Editionsfilologer, jäsen. –– Suomen kirjahistoriallinen seura, jäsen. –– Variantti: tekstikritiikin ja tieteellisten editioiden tutkijaverkosto, jäsen. –– 1800-luvun tutkimuksen verkosto, jäsen Keravuori Kirsi –– 1800-luvun tutkimuksen verkosto, jäsen –– Aallonharjalle (AHA) Turun yliopiston mereen liittyvän humanistisen ja yhteiskuntatieteellisen tutkimuksen ja opetuksen laboratorio, jäsen. Kokko Ossi –– Coding-Humanist: discussion group for coding humanists, jäsen –– Etelä-Karjalan maakuntahistoria -hanke, jäsen –– The European Society for Textual Scholarship, jäsen. –– Kotikielen seura, jäsen. –– Nordisk Netværk för Editionsfilologer, jäsen. –– Variantti: tekstikritiikin ja tieteellisten editioiden tutkijaverkosto, jäsen. –– 1800-luvun tutkimuksen verkosto, jäsen. Koskinen Maija –– ICOM (International Council of Museums), jäsen. –– CECA (Committee for Education and Cultural Action, ICOM), jäsen. –– CIMAM (Modern Art, ICOM), jäsen. –– Taidehistorian seura, jäsen. –– Nordik Committee for Art History, jäsen. –– Association of Art Historians (AAH), jäsen. 46 SKS 2016 • Vuosikertomus