Liite 5 Katajamäki Sakari –– Digital Humaniora i Norden – Digital Humanities in the Nordic Countries. -konferenssi (15.–17.3.2016, Oslo), Program Committee, jäsen. (KV) –– Mielikirjallisuutta: A. Kivi ja Lauri V. -seminaari. Helsinki, Lapinlahden sairaala 30.10.2016, järjestelytoimikunnan jäsen. –– Variantti-kollokvio 2016: Aineistona käsikirjoitukset. Turun yliopisto 4.11.2016, järjestelytoimikunnan jäsen. –– Ajatuksen arka kettu. Lauri Viita 100 vuotta -seminaari. Tampere, Työväenmuseo Werstas 18.–19.11.2016, järjestelytoimikunnan jäsen. –– Digital Humanities in the Nordic Countries. 2nd Coference (14.–16.3.2017, Göteborg), Program Committee, jäsen. (KV) –– GENESIS – HELSINKI 2017: Creative Processes and Archives in Arts and Humanities -konferenssi (7.–9.6.2017), Organising Committee, jäsen. (KV) –– Nordiskt Nätverk för Editionsfiloger -verkoston konferenssi Utgåvor i användning (6.–8.10.2017, Helsinki), järjestelytoimikunnan jäsen. –– Mansikoita ja mustikoita -seminaari 1.6.2017, järjestelytoimikunnan jäsen. Keravuori Kirsi –– 1800-luvun tutkimuksen verkoston 10-vuotisjuhlakonferenssi 2018, järjestelytoimikunnan jäsen. –– Merihistorian päivät 2017 Suomi saarena, järjestelytoimikunnan jäsen Kokko Ossi –– Mansikoita ja mustikoita -seminaari 1.6.2017, järjestelytoimikunnan jäsen. Koskinen Ulla –– Aggressive Peasant Elites: Nordic Countries Compared, c. 1570–1650 -session järjestäminen. Eleventh European Social Science History conference (ESSHC 2016), University of Valencia, 30.3.–2.4.2016 (1.4.2016). Ulla-Maija Peltonen –– Tieteellisten seurain valtuuskunta, Tieteen päivät 11.–15.1.2017 Vapauden rajat, Muistin politiikka -session suunnittelu. Pikkanen Ilona –– 1800-luvun tutkimuksen verkoston 10-vuotisjuhlakonferenssi 2018, järjestelytoimikunnan jäsen. Tieteellisten ja yleistajuisten julkaisujen toimituskunnat Bastman Eeva-Liisa –– Kotimaisen kirjallisuudentutkimuksen vuosikirja Joutsen/Svanen, toimituskunta Harvilahti Lauri –– Oral Tradition Editorial Board. Center for Studies in Oral Tradition, Columbia, Missouri, USA. –– Journal of Ethnology and Folkloristics. Tartu, Advisory Board. Kallio Kati –– Elore-lehti. toimituskunta. Karhu Hanna –– Tekstualitieteet, Tieteen termipankki, asiantuntijaryhmän jäsen. Katajamäki Sakari –– Bibliophilos-lehden toimitusneuvosto, puheenjohtaja. –– Edith – suomalaisen kirjallisuuden kriittiset editiot: Aleksis Kivi -editioiden toimituskunta, sihteeri. –– Edith – suomalaisen kirjallisuuden kriittiset editiot: Toimitusneuvosto, sihteeri. –– Kanervakankaalla – Näkökulmia Aleksis Kiven runouteen. Joutsen/Svanen. Erikoisjulkaisuja 1. Toim. Päivi Koivisto. Helsinki: Suomalainen klassikkokirjasto, Helsingin yliopiston suomen kielen, suomalais-ugrilaisten ja pohjoismaisten kielten ja kirjallisuuksien laitos 2016. Toimituskunnan jäsen. –– Tekstualitieteet, Tieteen termipankki, asiantuntijaryhmän jäsen. –– Variants. The Journal of the European Society for Textual Scholarship, Editorial Board. Keravuori Kirsi –– Suomen papisto 1800–1920, toimituskunta. –– Naisten ääni -verkkojulkaisu, toimituskunta. Kokko Ossi –– Edith – suomalaisen kirjallisuuden kriittiset editiot: Aleksis Kivi -editioiden toimituskunta. –– Kanervakankaalla – Näkökulmia Aleksis Kiven runouteen. Joutsen/Svanen. Erikoisjulkaisuja 1. Toim. Päivi Koivisto. Helsinki: Suomalainen klassikkokirjasto, Helsingin yliopiston suomen kielen, suomalais-ugrilaisten ja pohjoismaisten kielten ja kirjallisuuksien laitos 2016. Toimituskunnan jäsen. –– Tekstualitieteet, Tieteen termipankki, asiantuntijaryhmän jäsen. Koskinen Ulla –– Aikakauskirja Genos, toimitusneuvoston jäsen. Peltonen Ulla-Maija –– Oral History Journal (UK), International Editorial Advisory Board. Pikkanen Ilona –– Romantik. Journal for the Study of Romanticisms (Aarhus University), Editorial Board. 48 SKS 2016 • Vuosikertomus