Liite 6 Pasi Klemettinen –– Arkistojen hakemistopalveluhanke AHAAn ydinryhmä Ossi Kokko –– Aleksis Kiven Seuran johtokunta –– Aleksis Kivi -editioiden toimituskunta (ex officio) –– Kivi täällä -kilpailun 1.4.–23.9.2016 palkintolautakunta Liisa Lehto –– Sata vuotta – 101 -kirjaa -yhteishanke YLEn kanssa Tuomas M. S. Lehtonen –– Institutum Romanum Finlandiaen (Suomen Rooman instituutin) säätiön hallituksen puheenjohtaja –– Suomen Saunaseura ry:n puheenjohtaja –– Suomen Kansallisteatterin säätiön hallitus –– Suomen Pietarin instituutin säätiön valtuuskunta –– Euroopan kulttuurisäätiön Suomen osaston valtuuskunta –– Vakuutusyhtiö Ilmarisen neuvottelukunta Leena Majander-Reenpää –– Suomen vanhan kirjallisuuden päivät ry:n hallituksen puheenjohtaja –– Helsingin yliopiston yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen neuvosto –– Helsingin yliopiston tiedesäätiön valtuuskunta –– Svenska. nun valtuuskunta –– Suomen Viro-instituutin säätiön valtuuskunta –– Helsinki Mission valtuuskunta –– Suuri journalistipalkinnon palkintolautakunta –– Tulenkantaja-palkinnon palkintolautakunta Sirkka-Liisa Mettomäki –– Kansallisten kulttuurilaitosten viestintäverkosto –– Museopedagoginen yhdistys Pedaali ry Kati Mikkola –– Suomen Kulttuuriperintökasvatuksen seuran puheenjohtaja –– Talonpoikaiskulttuurisäätion hallitus –– Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran valtuuskunta –– Museopedagoginen yhdistys Pedaali ry Pirjo Mäkilä –– Arkistojen hakemistopalveluhanke AHAAn luettelointiryhmä Juha Nirkko –– Museopedagoginen yhdistys Pedaali ry Tero Norkola –– Suomen Kustannusyhdistyksen Erikoiskustantajien työryhmä Heidi Pankamo –– Suomen Kansantietouden Tutkijain Seura ry:n johtokunnan julkaisusihteeri Mervi Pirhonen –– Eeva-Liisa Manner -seuran hallituksen sihteeri –– Sata vuotta – 101 -kirjaa -yhteishanke YLEn kanssa Maiju Putkonen –– Sata vuotta – 101 -kirjaa -yhteishanke YLEn kanssa Pauliina Rihto –– Suomen Journalistiliittoon kuuluvan Helsingin Seudun Journalistit (HSJ) koulutusvaliokunta Jukka Saarinen –– Finto-projektin ohjausryhmä –– KDK:n arkistosektorin arkkitehtuurin työryhmä –– Romanien kulttuuriperintö -hankkeen ohjausryhmä Tarja Soiniola –– Kansansivistysrahaston Katri Valan rahaston hoitokunta ja palkintoraati Helga Tahvanainen –– Arkistoalan ammattiyhdistys ry:n hallituksen sihteeri SKS 2016 • Vuosikertomus 59