Liite 7 22.11. Kulkukauppiaista kauppaneuvoksiin SKS:n juhlasalissa 25.11. Maamme Turun yliopistossa 7.12. Kummat kuvat Suomen valokuvataiteen museossa Muut tapahtumat 2.2. Muzeum-Historii Zydow Polskih Polin SKS:n juhlasalissa 5.2. ”Muutto unesta uneen. Katoamisia” SKS:n juhlasalissa 10.2. Japanilaisen tuotantoryhmän henkilöitä SKS:n juhlasalissa 17.2. SKS:n kirjakeskiviikko: Olemmeko neandertalilaisia? Tiedekirjassa 23.−24.2. Finnskogscentrum SKS:n juhlasalissa 8.3. Juhani Ahon seuran kokous SKS:n juhlasalissa 12.3.–13.3. Jyväskylän kirjamessut. SKS mukana Tiedekirjan osastolla. 16.3. SKS:n vuosikokous SKS:n juhlasalissa 22.3. Suomen Kansantietouden Tutkijain Seuran kokous SKS:n juhlasalissa 23.3. SKS:n kirjakeskiviikko: Millaista on olla eläin? Tiedekirjassa 1.4.–23.9. Kivi täällä -kilpailu yhteistyössä Aleksis Kiven Seuran, Kansallisteatterin, Suomen Kotiseutuliiton, Suomen Kulttuuriperintökasvatuksen Seuran, Talonpoikaiskulttuurisäätiön ja Äidinkielen Opettajain Liiton kanssa 8.4. Mikael Agricolan päivän tilaisuus ja SKTL:n käännöskirjallisuuspalkinnot SKS:n juhlasalissa 20.4. SKS:n kirjakeskiviikko: Rakkautta, rakkautta vaan Tiedekirjassa 21.4. M. A. Castrénin seuran kokous SKS:n juhlasalissa 26.4. ”Laulan pihlajat pihalle, tammen keskitanhualle” SKS:n juhlasalissa 10.5. Ainon nimipäivät SKS:n juhlasalissa 11.5. SKS:n kirjakeskiviikko: Svengaa kuin hirvi Tiedekirjassa 14.5. Minusta jää jälki -hankkeen opettajakoulutus SKS:n juhlasalissa 17.5. Valamo-säätiön kokous SKS:n juhlasalissa 30.5.–1.6. Minitaiga SKS:n juhlasalissa 27.6. Jätä jälkesi historiaan! Kallion kirjastossa 1.–2.7. Vanhan kirjallisuuden päivät Sylvään koululla Sastamalassa 22.8. Marcel Proust seuran kokous SKS:n juhlasalissa 24.8. Felix Thomas lumen mundi – Medieval chants for the feasts of Thomas Aquinas SKS:n juhlasalissa 25.8. Taiteiden yö: Servaalin korttelin katujuhla Hallituskadulla 25.8. Taiteiden yö: SKS:n kirjailijat esiintyivät Tiedekirjassa ja Suomalaisessa Kirjakaupassa 1.9. Libron vuosijuhla SKS:n juhlasalissa 13.9. Arabiailtapäivä FILIn toimistolla Ritarihuoneella 14.9. SKS:n kirjakeskiviikko: Sitaattien salat Tiedekirjassa 19.9. Suomalaisen Kirjakaupan yritysasiakasilta Bar Sociksessa 30.9.–2.10. Turun Kirjamessut Turun messukeskuksessa 5.10. Kamarimusiikkikonsertti SKS:n juhlasalissa 12.10. SKS:n kirjakeskiviikko: Suomi: tuhansien mokien maa Tiedekirjassa 17.10. Kissojen maailmanhistoria -tilaisuus toimittajille ja bloggaajille Helsingin kissakahvila Helkattissa 27.–30.10. Helsingin kirjamessut Helsingin messukeskuksessa 3.11. Romaniasiain neuvottelukunnan kokous SKS:n juhlasalissa 7.11. Kirjailijan vapaus ja vastuu Päivälehden museossa 12.–13.11. Lemmikkimessut Helsingin messukeskuksessa 16.11. SKS:n kirjakeskiviikko: Miina Sillanpää – edelläkävijä Tiedekirjassa 5.12. SKS:n jäsenten jouluostospäivä Tiedekirjassa 12.12. Eeva Joenpelto seuran perustamisen suunnittelukokous SKS:n juhlasalissa 13.12. Lönnrot-files -elokuvan julkistaminen SKS:n juhlasalissa 15.12. SKS:n julkisivuremontin päätöstilaisuus SKS:n juhlasalissa 16.12. Marcel Proust seuran kokous SKS:n juhlasalissa SKS 2016 • Vuosikertomus 63