Liite 10 SKS 2016 • Vuosikertomus 67 Arkiston kartunta 2016 Arkiston kartunta oli 51 hyllymetriä, 226 luovutusta SKS:n keruisiin saatiin 1427 luovutusta Henkilöarkistot –– Aikio, Annukka, arkistoa (Samuli Aikio) –– Appelroth, Alli, lisäykset arkistoon (Alli Appelroth) –– Brask, Gustaf Frederik, lisäys arkistoon (Tuula Heikkinen) –– Einola, Anna-Liisa, arkistoa (Marja-Leena Vesa) –– Eronen, Uula, arkistoa (Uula Eronen) –– Haanpää, Pentti, lisäys arkistoon (Juha Hämäläinen) –– Hakulinen, Lauri, lisäys arkistoon (Auli Hakulinen) –– Harpf, Tiina, arkisto (Tiina Harpf) –– Havu, Toini, lisäys arkistoon (Elina Hytönen) –– Honkanen, Helmiriitta, lisäykset arkistoon (Helmiriitta Honkanen) –– Horila, Tapio, arkistoa (Helje Horila-Ervamaa) –– Huttunen, Tahvo, arkistoa (Liisa Lehtomäki) –– Hälli, Matti, lisäys arkistoon (Janne Karhunmaa) –– Hämäläinen, Helvi, lisäys arkistoon (Raili Malmberg) –– Joenpelto, Eeva, lisäykset arkistoon (Maria Hellemann, WSOY:n Kirjallisuussäätiö / Annaliina Rintala) –– Jouhti, Greta (Mika Waltari -kirjoituskilpailu), arkistoa (Pekka Jouhti) –– Kajanti, Akseli, lisäys arkistoon (Arja Kajanti) –– Kauppinen, Heikki (Kauppis-Heikki), lisäys arkistoon (Kauppis-Heikin seura) –– Kemppi, Raiku, arkisto (Tiina Harpf) –– Kianto, Ilmari, lisäys arkistoon (Valter Bäckström) –– Kirstinä, Leena, lisäykset arkistoon (Leena Kirstinä) –– Kirstinä, Väinö, lisäykset arkistoon (Leena Kirstinä) –– Kivikk’aho, Eila, lisäys arkistoon (Kaarlo Tuori) –– Kupiainen, Unto, lisäys arkistoon (Veikko Lukan perikunta / Matti Lukka) –– Kuusi, Matti, lisäys arkistoon (Tellervo Krogerus) –– Köngäs, Heidi, arkisto (Heidi Köngäs) –– L. Onerva, lisäys arkistoon (Maija Ryynänen) –– Laitinen, Irma, lisäys arkistoon (Hanne Heickell) –– Laitinen, Kai, lisäys arkistoon (Hanne Heickell) –– Lampenius, Kaarina, lisäys arkistoon (Kaarina Lampenius) –– Lappalainen, Irja, lisäys arkistoon (Ismo Loivamaa) –– Lehtolainen, Leena, arkisto (Lehtolainen, Leena) –– Lehtonen, Maija, lisäys arkistoon (Seppo Mikkola) –– Lousa, Anselm, lisäys arkistoon (Tuula Heikkinen) –– Luotonen, Kalle, lisäykset arkistoon (Kalle Luotonen) –– Mannerkorpi, Juha, lisäys arkistoon (Tellervo Karttunen) –– Mannerkorpi, Marjatta, lisäys arkistoon (Tellervo Karttunen) –– Manninen, Mauno, lisäys arkistoon (Hellevi Arjava) –– Manninen, Otto, lisäys arkistoon (Hellevi Arjava) –– Manninen, Sulevi, lisäys arkistoon (Hellevi Arjava) –– Mäkelä, Hannu, arkisto (Hannu Mäkelä) –– Nieminen, Kaiho, lisäys arkistoon (Kaiho Nieminen) –– Nopola, Sinikka / Nopola, Tiina, arkisto (Sinikka Nopola) –– Oksanen, Aulikki, arkistoa (Aulikki Oksanen) –– Paavolainen, Olavi, lisäykset arkistoon (Markku Kuronen ja Patrik Aaltonen) –– Pariisin taiteilijakaupungin säätiö, arkistoa (Hanne Heickell) –– Paronen, Samuli, lisäys arkistoon (Jarkko Väänänen) –– Pekkanen, Toivo, lisäys arkistoon (Olavi Heino) –– Pennanen, Ain’Elisabet, lisäys arkistoon (Tiina Harpf) –– Pennanen, Jarno, lisäys arkistoon (Tiina Harpf) –– Pihlajaniemi, Viena, arkistoa (Viena Pihlajaniemi) –– Pälsi, Sakari, lisäys arkistoon (Marja Pälsi) –– Rapola, Martti, lisäys arkistoon (Oulun yliopiston kirjasto / Tuula Kontio) –– Ruuth, Alpo, lisäys arkistoon (Leena Eräsaari) –– Saanio, Matti, arkistoa (Antti Herlin) –– Saastamoinen, Tyyne, lisäys arkistoon (Leena Kirstinä) –– Salminen, Elsa, arkistoa (Fazer Konserttitoimisto / Märta Gartz-Kuokkanen) –– Sammalkorpi, Risto, lisäys arkistoon (Kaarlo Tuori) –– Sammalkorpi, Tarleena, arkisto (Kaarlo Tuori) –– Schreck, Jyri, lisäys arkistoon (Kirsti Schreck) –– Suhonen, Pekka, lisäys arkistoon (Ville Suhonen) –– Swan, Anni, lisäys arkistoon (Hellevi Arjava) –– Särkkä, Pirjo, arkisto (Sinikka Särkkä) –– Talvinen, Kaarlo Kustaa, lisäys arkistoon (Keijo Kajantie) –– Tapola, Katri, lisäys arkistoon (Katri Tapola) –– Tapola, Päivi, lisäys arkistoon (Päivi Tapola) –– Tuomaala, Saara, arkisto (Marja-Riitta Tuori) –– Tynni, Aale, lisäykset arkistoon (Riitta Seppälä) –– Uexküll, Petra, lisäykset arkistoon (Ida Aalberg -säätiö / Marjatta Väisänen ja Kansalliskirjasto / Eila Kupias) –– Vammelvuo, Alpo, arkistoa (Jotaarkka Pennanen) –– Vammelvuo, Anja, lisäys arkistoon (Jotaarkka Pennanen) –– Vesa, Marja-Leena, arkisto (Marja-Leena Vesa) –– Yrjänäinen, Annikki, lisäykset arkistoon (Jarmo Heikkinen) Suvut –– Brask-suku, lisäys arkistoon (Tuula Heikkinen) Seurat ja yhdistykset –– Nuoren Voiman Liitto, lisäys arkistoon (Nuoren Voiman Liitto / Anna Ulvinen ja Laura Laitinen) –– Arto Paasilinnan Seura ry., arkistoa (Katri Karasma) –– Saima Harmaja -seura, arkistoa (Päivi Istala) –– Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS), lisäykset arkistoon –– Suomen Kirjailijaliitto, lisäys arkistoon (Suomen Kirjailija- liitto / Anna Chydenius) –– Veikko Huovisen seura, lisäys arkistoon (Esko Piippo)